fredag 27 februari 2009

Redan fredag...

Det är helt sjukt vad veckorna går fort, ibland tror jag nästan att en vecka bara består av två dagar, måndag och fredag.

Idag är det helt underbart väder, men vi får hålla oss inne eftersom Lova är helt knäckt efter magsjukan.

Nästa vecka har vi sportlov, åh, vad jag skulle vilja åka upp till fjällen. Mina kusiner (bl a han som var här förra helgen) har världens finaste stuga som vi får låna hur mycket och ofta vi vill. Men Lova är så fruktansvärt åksjuk, så vi tar oss ingenstans. Efter 5-10 minuters bilfärd så kräks hon. Vi har provat olika åksjukemediciner, men inget fungerar. Så jag får helt enkelt drömma mig tillbaka till sportlovet -05 när vi var uppe i stugan. Vi hade underbart väder och åt lunch ute varje dag.

Olivia åker skrana


Här är det dags för lunch.


Samuel var tvungen att provåka boben.

Nej, nu är det dags att återgå till verkligheten. Jag ska försöka plugga lite medan Nellie sover och Lova ser på Teletubbies, vi får se hur det går. Ha en riktigt skön fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar