söndag 15 februari 2009

Så var helgen snart slut.

Det är underligt att hur jag än försöker att realistiskt planera vad man ska hinna på en helg, så är det svårt och nästintill omöjligt för mig att få tiden att räcka till. Jag måste ju vara en obotlig tidsoptimist. Ni förstår säkert att vi inte alls hunnit med så mycket i källaren som vi hoppats på, men vi är ju lite närmare ett slutresultat än vad vi var i torsdags. Sen har vi hunnit med att vara, leka och spela med barnen och det är ju värt mycket det också.

I morgon så ska jag gå ut och jobba lite extra. Det är kul att få komma ut i "verkligheten" lite ibland och träffa barnen och arbetskamraterna, hålla sig lite uppdaterad helt enkelt. Nackdelen just nu är ju boken som ska vara tillbaka lämnad på torsdag, vet inte hur jag ska hinna. Men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt.

Passa nu på att njuta av de sista timmarna på denna helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar