fredag 20 februari 2009

Lovas rum.

Lova har varit mycket besviken över att Olivias rum finns med på bloggen, men inte hennes. Lova är en fena på dator, och går in och tittar på de sidor hon vill. Bloggar hon besöker är min och vickansvitating. Så nu sitter Lova i mitt knä och hjälper mig att skriva detta inlägg och håller koll så att hennes rum kommer med.

Så här såg rummet ut när vi flyttade in, den lilla dörren är en garderob, den byggde vi igen. För några år senare så gjorde vi ett tv-rum ute i hallen.


Olivias tapet är barbierosa, och till Lovas rum ville jag ha barbielila väggar. Jag vet att det inte finns någon sådan färg, men jag hoppades. Lila tapeter fanns det inga av när vi skulle göra i ordning rummet, så det blev att måla istället. Vi valde kärleksört, det var det närmaste jag kom min barbielila.


2 kommentarer:

  1. ja,det är klart att Lovas rum ska vara med,hälsa henne att det är jättefint:)
    Monkan

    SvaraRadera
  2. Undrar vem hon fått fina pappa mumin av? haha :)Krama Lovis från faster :*

    SvaraRadera