onsdag 1 april 2009

April, april...

Tänk vad tiden går fort, redan april. Jag älskar våren och ljuset, men när tiden går så fort så känns det som det är så mycket man aldrig hinner med. Blir lite orolig för vårt renoverings projekt, hur ska vi hinna få det färdigt innan sommaren? Just nu så är det tvättstugan som gäller igen. När vi var på ikea så köpte vi garderobsdörrar och inredning, så nu ska det monteras. Vore bra och ha det klart så vi har någonstans att tömma garderoberna här uppe på, innan vi drar igång på riktigt.

Igår beställde sambon tapeterna till både kök och vardagsrum, härligt :). Jag längtar som en tok på att det ska bli färdigt, men jag får nog längta ett tag. Det är mycket jobb kvar, vi har ju nästan inte börjat.

Nu är båda småtjejerna ordentligt förkylda, så pluggandet får jag lägga åt sidan ett tag. Skulle bara ha funderat ut vad jag ska göra mitt slutarbete om, jag har ingen aning och det känns otroligt frustrerande.

Nej, ha en skön dag i solen, lura någon men se till att inte bli lurad själv:)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du ville vara med på min tävling ;0
    Ja denna tid som bara springer iväg!!
    Vilket projekt som väntar er.. Men så mysigt när ni blir färdiga :0)
    Ha en trevlig kväll!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera