fredag 24 april 2009

Blommigt värre.

Så var det redan fredag igen, idag har jag jobbat. Det är riktigt kul att gå ut och jobba ibland. När man jobbar längtar man efter röda dagar så man får vara ledig lite extra, men nu när jag varit mammaledig i över ett år är det riktigt kul att få gå ut och jobba en dag eller två.

Det hände inte så mycket med köket igår kväll, sambon var iväg och fick massage och jag var med Olivia på hennes fotbollsträning. Men högskåparna kom iaf på plats, så nu är det bara skafferiet och skåpen ovanför kyl och frys kvar.

Jag tog mig en titt på våra tre senast tapetserade rum och inser att jag har nog en blommig period just nu. I januari i fjol så tapetserade vi tvrummet uppe i en vit härlig tapet med blommor på


Blommorna går i beige och silver.

Nästa rum vi tapetserade var vardagsrummet nu i april, och även där blev det blommor, silver, vitt, lite beiget och så grått.


Här börjar jag ana ett mönster.

Nu senast så var det köket som tapetserades, och som ni ser blommor även här. Silver och vitt finns naturligtvis med, men här har jag verkligen tagit ut svängarna med röda prickar ;).



Så frågan är nu hur less kommer jag att vara på blommiga tapeter om ungefär ett år? Ja, ja i köket blev det så lite tapet som syns eftersom vi har fönster och dörrar överallt.

Ha nu en riktigt bra dag.

1 kommentar:

  1. Jätteläckra tapeter, hoppas din blommiga period håller sig ett litet tag;-)..ä oxå väldigt ombytlig!
    Köket ser ju ut att bli väldans fint! Kul att se mnär det är klart!
    Kram Nettan

    SvaraRadera