söndag 26 april 2009

Underbart väder.

Åh, vad jag njuter av sommarvärmen vi fått, härligt :) hoppas bara att det håller i sig. Idag har vi varit ute och njutit av solen. Varit på långpromenad och köpt glass, barnen har lekt ute, sambon har varit duktig och tvättat bilen och bytt däck. Själv har jag jagat Nellie som tycker att det är jätteroligt att gå i väg längs gatan på upptäcksfärd.



Mitt jordgubbsland har tinat fram :). Det är inte stort, men barnen får några jordgubbar var varje dag under säsong iaf.



Min rabatt som ligger i skugga nästan hela dagarna har även den börjat tina fram. Får se hur vi gör med den. Det växer så dåligt med tanke på läget. Det som ska blomma i maj kommer i slutet av juni, inte kul.

Kaklet är snart på plats, det blir så fint. Hoppas att vi hinner få upp resten av det vi kan sätta ikväll, vi kan inte sätta allt innan fläkten kommit :(. Den ska komma i början av veckan är det lovat, vi får väl se hur det blir. Med vår tur blir det väl om två veckor. Jag hoppas att vi även hinner med att få fönsterfodren på plats.

Njut av solen.

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    fick tips om din blogg via Mathilda. Vad fint det blir. Är allt bra annars?

    Kram Emma från Kalix

    SvaraRadera