fredag 17 april 2009

Renovering, renovering...

Just nu har jag ingen koll på dagarna, alla bara flyter in i varandra. Det enda vi gör nu är ju att renovera och ta hand om barnen. Det känns faktiskt skönt att nästa vecka blir en vanlig vecka, sambon på jobbet, Lova på förskolan och jag ska få plugga igen. Jag trodde inte att jag skulle längta efter det, nackdelen är då att det bara kommer att renoveras på kvällen. Det kommer ju inte alls att gå framåt på samma sätt, men jag hoppas vi hinner riktigt mycket nu i helgen så det inte blir så mycket kvar.

Idag är det sista gipsskivan som ska upp, sen ska det spacklas och slipas. Jag ska även måla bakom elementet, sen så ska golvet läggas. Vi får väl se om vi hinner något mer, i så fall blir det att börja skruva ihop skåpstommarna.

Ha en bra dag :).

1 kommentar:

  1. Hej! Tycker du har en superfin blogg! Tapeterna i vardagsrummet ser jättefina ut, tror det där kommer bli helbra! Det var allt jag ville säga, ska gå och spela lite wii med Olivia nu, hon är sugen på bowla =)
    Många kramar från Angelica

    SvaraRadera