lördag 4 april 2009

Det går framåt.

I går kväll jobbades det på i vårt lilla hus. Garderoberna tömdes och lossades från väggen. Dörröppningen hann breddas. Nu känns det verkligen som vi är på gång. Idag har sambon redan hunnit borra hål för inte mindre än två eluttag och en lysknapp. Eluttag är något som jag upplever att man inte kan få för många av. De har en tendens att alltid sitta på fel ställen när de väl finns. Sen måste jag villigt erkänna att jag inte tycker att eluttag är särskilt snygga, så av den anledningen skulle jag vilja ha så få som möjligt. Omöjlig ekvation, ja, ni hör ju själva, men man kan inte få allt här i världen.

Idag ska jag och Lova ut på köpingen och köpa nya allvädersstövlar. Hon får skavsår av de som hon har nu uppe på fötterna, så kan vi ju inte ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar