tisdag 21 april 2009

Diskhon på plats.

Jag låg däckad i migrän igår, så det blev inte mycket gjort. Hade hoppats på att vara pigg och fräsch idag, men huvudvärken vill inte ge med sig. Så dagens plan är att ta det så lugnt det bara går. Ikväll ska jag fara och få massage och en och annan kota lagd på plats igen. Det ska bli sååå skönt.

Igår så fick sambon diskhon på plats, härligt. Han monterade även blandaren, den har en liten finess som jag är riktigt nöjd med, man kan nämligen dra ut en slang där vattnet kommer och skölja det man vill skölja. Höga kranar har ju annars en tendens att skvätta en hel del omkring sig, så jag hoppas att det här blir riktigt bra.



Nej, nu ska jag ta hand om en kinkig Nellie, ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Vilken finurlig lösning på kranen:)
    Måste vara himla praktiskt.
    Kramis Monkan

    SvaraRadera