måndag 13 april 2009

Här flyter det på.

Så då är vardagsrummet färdigtapetserat, det var en så skön känsla när vi hann färdigt det igår kväll. Idag är det golvläggning som står på schemat. Vi hoppas hinna lägga hela golvet i vardagsrummet idag. Känns som rummet snart är klart, men det saknas ju fortfarande dörr- och fönsterfoder samt golv- och taklister. Jag riktigt längtar tills jag får putsa fönstren och hänga upp gardiner och fixa i ordning rummet :).

Sambon hoppas även på att hinna åka och inhandla mera gips till köket, så vi kan börja där imorgon. Här går det verkligen undan, måste säga att jag är uppriktigt förvånad över att allt hittills gått så smidigt. Vi har ju faktiskt två små barn som springer runt benen på oss hela tiden vi håller på.

Det var otroligt skönt att ta sig ut till Peter och Viktorias stuga igår och få vara ute i solen och den friska luften en stund. Viktoria böjd på en jättegod tårta med färska hallon på, så gott och fräscht med färska hallon, de var tydligen från Belgien.

1 kommentar:

  1. Första gången jag kikar in här,alltid kul att följa lite renoveringsprojekt.Det ger inspiration.Lägger till dig på min länklista.
    Kram Anneli

    SvaraRadera