fredag 3 april 2009

Redan fredag...

Så var det fredag igen, ibland känns det som det bara finns två dagar på veckan, måndag och fredag. I helgen ska vi försöka få till garderoben i källaren, riva ut garderoberna här uppe och spika igen, så det blir plant, så vi kan lägga in det nya golvet sen.

Lova har varit jätterädd för maskiner av olika slag, sprungit skrikande därifrån så fort hon kommit i närheten av något. Det har tack och lov börjat vända, förra året när Samuel startade kapsågen så skulle hon in på en gång. Nu kan hon vara kvar ute och leka fastän det kapas :). Skruvdragaren har inte heller varit någon favorit, nu ska hon hjälpa till att skruva. Det tar lite längre tid, men det är skönt att hon inte är rädd längre.


Lova hjälper till med skruvdragaren.

Jag ska försöka ägna mig åt min fotovägg idag, tyvärr så verkar Nellie inte gilla det. Jag försöker göra i ordning den när hon sover, men så fort jag närmar mig ramarna så vaknar hon :(. Tre kort på tre dagar har jag hunnit, det går inte fort med andra ord.

Njut av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar