torsdag 30 april 2009

Trevlig valborg.

Så nu är jag tillbaka, efter att deppat i ett dygn tyckte jag att det räckte. Det finns andra som har det så mycket värre, men ibland måste man få deppa ihop för det lilla. Nog om det.

Igår kväll skruvade vi ihop vårt nya köksbord och våra nya stolar. Jag är verkligen jättenöjd. Bordet rymmer sex personer, men med två iläggsskivor så förvandlar man det snabbt till ett bord för tio. Med tanke på att vi är fem i familjen, så behöver vi ett stort bord. Som ni ser är det svart, kanske inte det mest praktiska, men jag tycker att det blir snyggt att bryta av med svart till vårt vita kök. Jag är inne i en vit och svart period just nu.



Ikväll kommer Björn och Katarina med familj, vi ska grilla och gå iväg och titta på majbrasan. Det ska bli så trevligt att få sitta och surra en stund.



Jag önskar er en riktigt trevlig valborg.

1 kommentar:

  1. jättesnyggt bord,har ett likadant i allrummet;)
    Trevlig valborg önskar jag dig och din familj!
    Kram Monkan

    SvaraRadera